Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T18:06:06+02:00
Zadaniem męskiego układu rozrodczego jest zrobienie kobiecie przyjemności , a zarazem zapłodnienie jej.
2010-04-15T18:06:53+02:00
Zadaniem męskiego układu rozrodczego jest produkcja plemników i męskich hormonów płciowych.
2 2 2
2010-04-15T18:07:10+02:00
Może się nie znam, bo jestem w podstawówce

Zadaniem męskiego układu rozrodczego jest wytwarzanie plemników, które potem zapładniają komórkę jajową.
2 1 2