Odpowiedzi

2010-04-15T18:12:06+02:00
Są partia prawicową, więc najważniejsze sa dla nich wartości chrześcijańskie i współpraca z Kościołem katolickim. Potwierdzeniem jest fak , ze jest to jedyna partia współpracująca ściśle (tzn jej władze) z Radiem Maryja. Poza tym sa za zaostrzeniem ustawy aborcyjnej co jest zgodne ze stanowiskiem Koscioła. Wartości chrześcijańskie to jedno z podstawowych założeń.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:12:32+02:00
PIS - Partria może trochę rygorystyczna ale chcąca jak najlepiej dla kraju. Nie wypada się wypowiadać niepochlebnie - w końcu z tej partii zginęło pod Smoleńskiem tylu ludzi...
Wszyscy są jacy są, my nie mamy prawa tego oceniać.
1 1 1