Uzupełnij :
a) kwota 15zł stanowi .... % kwoty 150 zł
b)20% mast 36kg to .... kg
c)gdy liczbę 60 zwiekszono o 25% to otrzymano ...
d) gdy liczbe ... zmniejszono o 90% to otrzymano 13
e) kwota 200zł to o .... % wiecej niz 160 zł
f) w gimnazjum nr 52 jest 300 uczniow a w gim nr 1 jest o 150% uczniow wiecej czyli bw obu tych szkolach razem jest ... uczniow
g) list protestacyjny do dyrektora fabryki podpisało 20 osob czyli 40% pracownikow. aby protest poparło 50 % pracownikow , pod listem musi sie podpisac jeszcze .... osób

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:01:08+01:00
Uzupełnij :
a) kwota 15zł stanowi 10 % kwoty 150 zł
b)20% masy 36kg to 7,2 kg
c)gdy liczbę 60 zwiekszono o 25% to otrzymano 75
d) gdy liczbe 130 zmniejszono o 90% to otrzymano 13
e) kwota 200zł to o 125 % wiecej niz 160 zł
f) w gimnazjum nr 52 jest 300 uczniow a w gim nr 1 jest o 150% uczniow wiecej czyli w obu tych szkolach razem jest 1050 uczniow
g) list protestacyjny do dyrektora fabryki podpisało 20 osob czyli 40% pracownikow. aby protest poparło 50 % pracownikow , pod listem musi sie podpisac jeszcze 5 osób
2009-11-05T15:05:19+01:00
1) 10%
b) 7,20 kg
c) 75
d) 24,7
e) 80%
f) 750
g) 5 osób
2009-11-05T15:13:08+01:00
A)10%
b)7,2kg
c)75
d)130
e)20%
f)7050
g)5 osób
h)15%