Odpowiedzi

2009-11-05T15:24:06+01:00
LV:Witam Wielkiego Odkrywcę!
MK:Witam Najbardziej Utalentowaną Osobę w historii.
LV:Bez przesady. Ja tylko wykorzystałem talenty jakie posiadałem. Podziwiam Cię. Na przekór wszystkim twierdziłeś, że to Ziemia krąży wokół Słońca, a nie odwrotnie. Na dodatek szczegółowo to opisałeś.
MK:Ty zajmowałeś się tyloma sprawami, że nie potrafię ich wszystkich wymienić. Malowałeś obrazy, jako inżynier tworzyłeś projekty wyprzedzające twoje czasy, znałeś się na anatomii.
LV:Oboje jesteśmy wielkimi odkrywcami i naukowcami. Zapraszam Cię na kawę. Mamy mnóstwo spraw do omówienia...
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-05T15:39:11+01:00
Witaj drogi Mikołaju
-witaj przyjacielu
JAK TAM TWOJE PLANETY,KRĘCĄ SIE JESZCZE
Leonadro nie powinienes wysmiewac sie z moich badań
NAWET DO GLOWY MI TO NIE PRZYSZLO JA POPROSTU JESTEM BARDZO CIEW,ZNASZ MNIE I WIESZ ZE CENIE TWOJE BADANIA
tak wiem wiem ,własnie odkryłem heliocentryczny model Układu Słonecznego
I CO TO MA ZNACZYC ,MA JAKIE ZNACZENIE
jak to co,okryłem ze według którego Słońce znajduje się w centrum ,ze ziemia jest planetą
CZY ZDAJESZ SOBIE SPRAWE ZE TWOJE ODKRYCIE BEDZIE MIALO OGROMNY WPLYW NA SPRAWY ŚWIATA
tak ,mam nadzieje
WIEM PRZYJECIELU,WIESZ WŁASNIE MI PADŁEM NA IDEALNY POMYSŁ BEDZIE TO
WSZECHSTRONNY I NAJDOSONALSZY PROJEKT
juz mnie zaciekawiłes ,powiedz prosze co to takiego bedzie
MIANOWICIE,TY WSZYSTKO MI OPOWIESZ O OTKRYCIU CO ZOBACZYŁES A JA POSTARAM SIE TO UWIECZNIC NA PŁUTNIE
leonardo ty zawsze miełes pomysły ale ten jest doskonały,niebedzie to tylko opisane ale wdodatku nakalowane,Leonardo da Vinci jestes naprawde wielki artystą
A TY PRZYJACIELU WIELKIM ODKRYWCA DZIEKUJE