Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:12:12+02:00
Vb=216,8-29,3=187,5
Vc=216,8+9,6=226,4

Odp. Klasa Vb zdobyła 187,5 punktów. Klasa Vc zdobyła 226,4 punktów.
13 4 13
2010-04-15T18:12:24+02:00
Klasa Vb= 187,5 punktów
Klasa Vc= 226,4 punktów
8 3 8
2010-04-15T18:14:17+02:00
Klasa Va-216,8
Klasa Vb-216,8-29,3=187,5
Klasa Vc-216,8+9,6=226,4
Odp. Klasa Vb zdobyła 87,5 punktów, a klasa Vc 226,4 punktów
6 5 6