POlskii ! POmocy !
Temat : Chwytaj dzień - żeby coś zronić bo nmp. jutro już będzie zapóźno
Zadanie domowe.
Rozwiń myśl z tematu odnosząc się do swoich marzeń .


Nie wiem jakie marzenia .
Może np. żeby ja najwięcej czasu spędzać z przyjaciółmi ?
Albo jakaś podróż gdzieś w daleka , żeby to zrobić bo jutro czy tam później będzie już za późno ?

To ma być coś jak opowiadanie ! ;\
Tak na całą stronę w zeszycie ;D
No nie wiem nie mam pojęcia.

Dam naaaj ! :D

2

Odpowiedzi

2010-04-15T18:15:53+02:00
Napisz o kupnie zwierzątka, np chomika i go opisz to zajmie całą kartkę :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:16:08+02:00
Moim marzeniem jest zrobienie kariery. Chciałabym zostać tłumaczem, scenarzystką, pisarką, ilustratorką książek, projektantką mody lub tancerką - jeszcze nie wiem. Chciałabym podróżować po całym świecie, poznawać piękne miejsca, miłych ludzi, odmienne kultury. Marzę również o tym, aby zmienić sytuację biednych i osieroconych dzieci, jeśli będę wpływową osobą; ale także spotkać moich idoli ze ekranów i monitorów. Póki co, bardzo chcę otrzymać jakieś zwierzątko i wyjechać za granicę, np. na wakacje.
Mam wiele marzeń - nie wiem czy je kiedyś zrealizuję, ale przecież są one po to, aby do tego właśnie dążyć.
1 5 1