Odpowiedzi

2010-04-15T18:19:10+02:00
-2x = 0 / :-2
x= 0

5y+5=5
5y= 5-5
5y = 0 /:5
y=0

2z-7=7
2z= 7+7
2z= 14 /: 2
z = 7

7t + 9t = 0
16t = 0 /: 16
t = o

0 = 3 + 11d
-3 = 11d /: 11
- 3/11 = d
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:21:15+02:00
To te równania:
-2x=0
5y+5=5
7t+9t=0
2x-7=7


Tu masz do tego obliczenia:

5y+5=5
5y=5-5
5y=0/5
y=0
Czyli tak

2x-7=7
2x=7+7=14
2x=14/2
x=7
Czyli nie


0=3+11d
-11d=3/-11
d=-3/11
Czyli nie
1 1 1