Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:15:41+02:00
Znieczulica jest najbardziej dostrzegana u młodych ludzi.
Nie ustąpiua oni miejsca np. w autobusie.
Nie powiedzą "dzień dobry".
Nie pomoga gdy komuś dzieje się krzywda. Uważaja że to nie ich sprawa.
Nie pomogą biednym. Nie dadzą im nic do jedzenia.
2010-04-15T18:16:19+02:00
Wyrzucanie chleba kiedy ludzie w Afryce umierają z głodu.

Teraz kiedy trwa żałoba narodowa niektórzy ludzie urządzają imprezy.

Przepraszam, wymyśliłam tylko tyle.. :((