Odpowiedzi

2009-11-05T15:02:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:04:12+01:00
Wierność oznacza, że nic nie zrobię, nic nie powiem i niczego nie zaplanuję nie myśląc o mojej dziewczynie wiadomo, że zawsze wszystko robimy, omawiamy i planujemy razem.
3 5 3
2009-11-05T15:05:19+01:00
Hym czyli takie motto

Może "...Ważne jest to co ja myślę o samej sobie..."
"Chcieć znaleźć prawdę jest zasługą, nawet gdy się błądzi po drodze."
"Chcieć znaleźć prawdę jest zasługą, nawet gdy się błądzi po drodze."
4 1 4