Odpowiedzi

2010-04-15T18:17:46+02:00
To było straszne. gdy się o tym odwiedzałam od razu zachciało mi się płakać.
Nie wiedziałam co myśleć. Więc na początku pomyślałam, że to kłamstwo,nie do uwierzenia.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:18:13+02:00
Moim zdanie smierc to cos najgorszego co moze nas spotkac.
wtedy cierpia nasi bliscy i nie tylko. wiec ja szanuje zycie i staram sie z niego korzystac w jak najlepszym swietle. bo kiedy na tym swiecie kogos zabraknie takiego jak np prezydent to caly kraj cierpi. a zycie to najcenniejsza rzecz jaka dal na bog
2010-04-15T18:19:32+02:00
Życie jest pełne niespodzianek musimy starać się żyć tak abyśmy niczego nie żałowali aby ktoś kiedyś nas wspominając robił to z uśmiechem na twarzy. Nigdy nie wiadomo co przyniesie nam los. starajmy się żyć tak jakby jutra miało nie być tak abyśmy czuli się spełnieni wedle własnej osoby jak i innych tak jak to robił nasz prezydent[*] który był prawdziwym patriota, który dbał o los kraju miał na sercu jego dzieje.