Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:18:18+02:00
2,51*10000000=25100000g=25100kg=25,1t
44 4 44
co to kurde ta gwiazdka
to mnożenie
dziena
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T18:18:19+02:00
1 000 000 zł *10gr *2,51=25100 000 g*1000kg=25100kg=25,10 t
23 3 23
Komentarz został usunięty
2010-04-15T18:18:33+02:00
1 mln zlotych - 1000 000 00 groszy
1mln zlotych - 1000 000 0 10groszówek

1 dziesieciogroszówka - 2,51g
1000 000 0 - 25100000 gramów = 2510000 dag = 25100kg tyle wazy wygrana
23 3 23