Odpowiedzi

2010-04-15T18:17:59+02:00
Momento mori - pamiętaj o śmierci mówiono tak w średniowieczu
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:18:56+02:00
Memento mori- Pamiętaj o śmierci. W czasach śrendiowiecznych wszyscy byli bardzo religijni,ponieważ obawiali się śmierci. Sytuajcę tą wykorzystywali księża.
Miecz- był jednąz ważniejszych rzeczy w tamtych czasach. Jedna z najbardziej podstawowych broni w tamtych czasach. Miecz posiadali jedynie najlepsi rycerze.
Krzyż-oznaka religijności i oddania swojego życia w ręce Boga. W czasach śrendiowiecza umrzeć za wiarę tobył szczyt szczęścia. Ludzie uważali, że umrzeć za wiarę to wielki honor i od razu siętrafia do raju.
3 3 3
2010-04-15T18:19:37+02:00
Memento mori - pamiętaj że umrzesz średniowiecze było okresem rozkwitu filozofii chrześcijańskiej.
Miecz i krzyż - walka o swoją duchowość w codziennym życiu
1 5 1