Odpowiedzi

2010-04-15T18:20:07+02:00
A:

1. Msza Krzyżma Świętego
2. Msza Wieczerzy Pańskiej
3.Umycie nóg
4. Przeniesienie Najświętszego Sakramentu do ciemnicy.
B:

1. Liturgia słowa Bożego
2. Adoracja Krzyża
3. Komunia Święta
4. Przeniesienie Najświętszego Sakramentu do grobu.

C:
1. Liturgia światła
2. Liturgia słowa
3. Liturgia chrzcielna
4. Liturgia eucharystyczna
5. Procesja rezurekcyjna
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:24:05+02:00
Wielki czwartek:
pamiątka Ostatniej Wieczerzy, obchodzimy Liturgię Wieczerzy Pańskiej, świętujemy Ustanowienie Kapłaństwa, Najświętszy Sakrament przeniesiony jest do ciemni

wielki piątek:
dzień Męki i Śmierci Chrystusa, sprawowana jest liturgia Męki Pańskiej, adoracja krzyża, Najświętszy Sakrament przenosi się do Grobu Pańskiego

wielka sobota:
święcimy ogień z paschału i odnawiamy przyrzeczenia chrzcielne, święcimy potrawy, odwiedzamy Grób Pański