Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:21:10+02:00
ŚWIETNE NARTY.! LUBISZ SPORT.? SPOTR TO ZDROWIE! NIE MUSISZ SIE WYSILAĆ A I TAK MASZ SWIETNĄ ZABAWĘ
2010-04-15T18:24:09+02:00
Książkę tą dedykuję dla swego przyjaciela XXX z podowu jego podobieństwa do głównego bohatera tej powieści, który jak Harry Potter odznacza się odwagą, jest zawsze pomocny, potrafił stawić czoło niebezpieczeństwu, zawsze pojawia w odpowiednim miejscu i w odpowiedniej porze, niegdy nie odmówia przysługi. Jest wzorem dobrego człowieka i przyjaciela.