Odpowiedzi

2009-11-05T15:03:22+01:00
Latający samochód uniknął bum korków
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:03:52+01:00
Gdybym była wynalazcą wynalazłabym szczepionkę na raka, ponieważ uważam, że życie ludzkie jest najważniejsze. Na raka umierają miliony osób na całym świecie i bardzo ciężko jest zatrzymać ten proces, ponieważ choroba jest złośliwa. Leczenie tej choroby jest kosztowne i ryzykowne. Wynalezienie szczepień uratowałoby wiele ludzkich żyć.
1 5 1
2009-11-05T15:04:35+01:00
Chciałabym wynaleźć lekarstwo na raka. Na tą chorobę codziennie umiera wiele osób. Lekarstwo pomogłoby im szybko i bezboleśnie wyzdrowieć.