Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:28:18+02:00
1988-857= 1131
1131:100=11.31 (w zaokrągleniu 11)
11*o.6= 6.6
8.1 - 6.6=1.5

czyli jest tam 1,5 stopni C
2010-04-15T18:31:27+02:00
1988 - 857 = 1131≈1100
1131 / 1100 = 11,31
11 * 0,6 = 6,6
8,1-6,6 = 1,5
Czyli temp. w Zakopanem wynosi 1.5 st C
1 5 1
2010-04-15T18:54:42+02:00
1988m.n.p.m - 857m.n.p.m=1131m.n.p.m
1131m.n.p.m = 11,3'C
11,3'C -8,1'C=3,2'C






' robi za stopnia
1 5 1