Odpowiedzi

2010-04-15T18:22:34+02:00
X+y = 12,04
x - y = 5,06

x = 5,06 + y
x+y = 12,04
5,06 + y + y = 12,04
2y = 6,98
y = 3,49

x = 5,06 +y = 5,06 + 3,49 = 8,55

Odp. Szukane liczby to 3,49 i 8,55
1 1 1
2010-04-15T18:22:47+02:00
1 liczba: x
2 liczba y

y + x= 12,04
y - x = 5,06

y+ y +x -x = 12,04 + 5,06
2y + 0 = 17,10
2y = 17,1/2
y= 8,55

x = 12,04 - y
x= 12,04 - 8,55
x = 3,49

Odp: Szukane liczby to 8,55 oraz 3,49.

To są układy równań, niedawno je miałem, więc powinno być dobrze :)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:26:39+02:00
X-pierwsza liczba
x+5,06-druga liczba

x+x+5,06=12,04
2x=12,04-5,06
2x=6,98/:2
x=3,49

więc pierwsza liczba to- 3,49
a druga liczba to- 3,49+5,06=8,55