Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:34:26+02:00
Był to człowiek który nie był przez nas doceniany, traktowaliśmy go jak codzienność. A teraz kiedy odszedł to przypominamy sobie jak to był pogodny i miły człowiek. cieszył się życiem i kochał życie oraz je szanował. W swoim życiu dążył do tego aby byc idealnym choć wiedział że nie ma ludzi niezastąpionych.:( A teraz Cały Naród Polski moze wywnioskować: Prezydent Kaczyński był człowiekiem niezastąpionym"
I taki on był nic nie mozna wiecej o nim napisać bo duzo o nim nie wiedzieliśmy ale on o nas starał się dowiedzieć jak najwięcej:(((
Plisss daj naj...
1 5 1
2010-04-15T18:35:19+02:00
Pamiętam że prezydent RP był dość niski, często wygłaszał przemówienia. Umiał zachować powage w odpowiedniej sytuacj. Często latał samolotem na różne uroczystości i do gór. Miał żone która była pierwszą damą i jedną córkę. miał On też poczucie chumoru i często chodził w garniturze.
1 3 1