Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:36:35+02:00
Panie Boże ..!
Pisze ten list, ponieważ bardzo mi jest smutno z powodu śmierci Pana Prezydenta Lecha Kaczyńskiego oraz innych 93 osób . Cały czas w TV leci tylko o jednym, a ja mam cały czas świeczki w oczach i chce mi się płakać . Nie wiem czyja to jest wina, ale myślę , że to chyba nie tak jest ważne jak sama ich śmnierć . Cieszę się z tego, ze odnaleźli te czarne skrzynki, ale nie wiem niestety czy je dosłuchali, gdyż nie oglądałam tego fragmentu wiadomości .
PS . Mam nadzieję, że każdy z nich poszedł do nieba .To byli dobrzy ludzie , którzy chcieli dla nas jak najlepiej . Dla całego narodu polskiego .
Kochana ...
2010-04-15T19:08:18+02:00
Kochany Boże !
Piszę, ponieważ jest mi bardzo smutno z powodu katastrofy, która miała miejsce 10 kwietnia 20010r. Jest mi bardzo szkoda tych rodzin, których rodzina zmarła w tym tragicznym wypadku. Wciąż zadaje sobie pytanie jak to się stało. Lecz mam nadzieję że wszyscy są tam razem z Tobą...