Odpowiedzi

2010-04-15T18:39:52+02:00
Najlepiej jest to zrobić w paincie tam mozesz wybrać rozmiar kartki wybierajac atrybuty , zaznaczajac piksele i wpisujac odpowiednia liczbe. Mozesz tm tez tekst wprowadzić i obrazki z internetu, klikajac kopiuj na zazncazony obrazek i potem w paincie wklej. moze zmkenić ich rozmiar
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T18:43:03+02:00
Http://www.splencze.iap.pl/podolany/angelika%20kartka.JPG
http://www.splencze.iap.pl/podolany/jajko%20%20ireny.JPG\
http://i2.pinger.pl/pgr106/34df5fc5002325ca47e10e42/Kartka+wielkanocna.jpg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:07:05+02:00
Poroszę bardzo (na rysunku jest chrzan,jajko,kurczę,sól,kiełbasa, chleb i bazie - rysunek został wykonany w programie Paint ;D