Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:38:08+02:00
Poniewaz jak holden chodzil po miescie to taki chlopiec przekrecal slowa i tak spiewal (chyba dlatego
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T18:39:10+02:00
w powieści dwukrotnie znajdują sie powiązania do tytułu.Pierwszy raz jest to piosenka śpiewana przez malca ''jeśli ktoś przyłapie kogoś co buszuje w zbożu''.W drugim fragment wiersza Roberta Burnsa, ''jeśli ktoś napotka kogoś kto buszuje w zbożu''