Mam prośbe.. jak ktos wie to niech pisze!
Wie ktos o co chodzi w w tabelce w jednej jest verb w drugiej nout i trzeba podopisywac słówka np ''Protect'' wpisac odpowiednio do odpowiednich kolumn.Wogule nie mam pojęcie o co w tym chodzi jeśli ktos wie Bardzo prosze o wytłumaczenie mi tego ;).Z góry bardzo dziękuje ;]

3

Odpowiedzi

2010-04-15T18:39:36+02:00
Verb - czasownik noun-rzeczownik i trzeba wpisywac rzeczowniki do noun i czasowniki dokverb
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:43:15+02:00
Noun - rzeczownik
verb - czasownik
np:
development(rozwój) zaliczymy do kolumny "noun"
develop(rozwijać) zaliczymy do "verb"

albo:
destruct(niszczyc) zaliczymy do "verb"
destruction(zniszczenie) do "noun"
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T18:46:14+02:00
Verb - czasownik () nout - rzeczownik
protect - chronić () name - imię itp.