Odpowiedzi

2010-04-18T10:23:47+02:00
Modlitwa za Polskę.

Ojczyzno moja tyle lat cierpiałaś, przez rozbiory, wojny, komunizm.
Przez te lata ucisków wierzyłaś i walczyłaś o wolność i wiarę.
Nigdy nie wątpiłaś że idąc z Bogiem, złamiesz mury zła i prześladowania.
Dziś przyszło ci jeszcze raz oddać krew, abyś wierzyła że Bóg jest Miłością i Miłosierdziem Samym.
Dziś powtórzmy słowa które widniały na sztandarach: BÓG, HONOR, OJCZYZNA. Amen.

Tomasz B.
2010-04-18T10:27:44+02:00
Ojcze coś dał nam polskę proszę o łaski jakich jej trzeba. Boże coś syna dał nam swego proszę ażebys ustrzegł tan kraj od nieprzyjaciół i zguby. Mario matko coś z Jasnej Góry na nas patrzysz prosimy aby za twym wstawiennictwem ziemia nasza była ziemią dobrą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-18T10:34:28+02:00
Boże...
zawsze o nas pamiętasz , gdy cię potrzebujemy nas i naszą ojczyznę , którą tak kochamy ... Jest ona dla nas wszystkim tym co wspominamy tym co dobre i złe , miłością i tym czego nie da się zapomnieć . Błagam Cię Boże , aby nasza Polska , nasza ojczyzna była zawsze , naszą ukochaną naszą prawdziwą przyjaźnią naszym uśmiechem .

Amen .