Napisz w 4 zdaniach Co oznaczają słowa Henryka Sienkiewicza "Zostawił on dla nas niezapomnianą naukę,że na ratunek Ojczyzny nigdy nie jest za późno i że z upadku zawsze podnieść się można" ?
Prosze o szybką odpowiedz!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:39:57+02:00
Henryk Sienkiewicz twierdzi, że Czarnecki był bardzo zasłużonym człowiekiem. Uważa, że jest on pięknym przykładem człowieka, który nie tylko kocha swój kraj ale też przekazuje tą miłość innym. Przedstawia go jako człowieka który w Polskę nigdy nie zwątpił i podtrzymywał innych na duchu by również nie zwątpili. Wzywał ludzi do tego by się zjednoczyli w celu ratowania Polski.
2 3 2
2010-04-15T18:40:08+02:00
Henryk Sienkiewicz twierdzi że czarnecki był bardzo zasłużonym człowiekiem. Uważa, że jest on pięknym przykładem człowieka, który nie tylko kocha swój kraj ale też przekazuje tą miłość innym. Przedstawia go jako człowieka który w Polskę nigdy nie zwątpił i podtrzymywał innych na duchu by również nie zwątpili. Wzywał ludzi do tego by się zjednoczyli w celu ratowania Polski.
1 5 1
2010-04-15T18:42:08+02:00
Oznacza to że powinniśmy wierzyć w swoje możliwości. Mozna powstać nawet z największych kłopotów i poradzić sobie ze swoimi trudnościami. Trzeba wierzyć że bedzie dobrze i optymistycznie patrzeć na życie. I wspierać ludzi wokół nas.
2 4 2