Odpowiedzi

2010-04-15T18:41:44+02:00
Dziwna jest nasza szkoła
Kto w niej wyżyć zdoła?
Kto wyzwaniom tym podoła?
Nie dalej jak tydzień temu
Dyżurny dzień dobry nie powiedział
Nauczyciel się zezłościł
Czoło zmarszczył, oczy zmrużył,
Chyba się naprawdę wkurzył
A oskarżony?
Nie sprawdziła się wymówka,
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:44:32+02:00
Fraszka :

Nauczyciel, ważna sprawa,
Gdy cię spyta straszna sprawa.
Wywołany, w głowie pustka,
Odpowiadasz a tu szóstka.
2 5 2