Przetłumacz zdania (na język niemiecki) :
a)Moja mama ma długie , ciemne włosy.
b)Uwielbia zajmować się kwiatami.
c)Jest bardzo sympatyczna.
d) Pomaga mi w każdej trudnej sytuacji.

Proszę , żeby to nie było tłumaczone z jakiś translatorów , tłumaczących źle..
Proszę , żeby to było poprawnie gramatycznie ;)

Z góry dziękuuje ;))
Daje naj ;)

2

Odpowiedzi

2010-04-15T18:48:33+02:00
A)Moja mama ma długie , ciemne włosy. Meine Mutter hat lang dunkel Haare
b)Uwielbia zajmować się kwiatami. Sie mag
c)Jest bardzo sympatyczna.Sie ist sehr sympathisch
d) Pomaga mi w każdej trudnej sytuacji. Sie hilft mir im jedes Situation
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:52:19+02:00
A)Meine Mutter hat lang und dunkel Haar.
b)Sie liebt mit Blumen befassen.
c)Sie ist sehr sympathisch.
d)Sie hilft mir im jedes Situation.