Odpowiedzi

2009-11-05T15:27:39+01:00
Pc=2ab+2bc+2ac
a=5dm=50cm
b=7cm
c=7+4=11cm
Pc=2x50x7+2x7x11+2x50x11
Pc=700+154+1100
Pc=1954cm2

V=abc
V=50x7x11
V=3850cm3
2009-11-05T15:27:53+01:00
V= Pp*H=50cm*7cm* 11cm= 3850 cm3
P=Ppb + 2Pp=2(50cm*11cm)(7cm* 11cm)+2* (50cm*7cm)=1100+154+7000=8254cm2

V- objętosc
Pp- pole podstawy
P- pole(graniastosłupa)
Ppb-pole powierzchni boczne
Pp- pole podstawy

Proszę;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:39:42+01:00
H=5,4dm
V=Pp*h
V=5dm*0.7dm*5,4dm=18,9dm3

P=Pp*2+Pb1*2+Pb2*2
P=(0,7*5)*2+(0,7*5,4)*2+(5*5,4)*2
P=7+7,58+54
p=68,56dm2


Pb1=Pole boczne pierwsze
Pb2=Pole boczne drugie

Wszystkie obliczenia się w decymetrach