Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:48:41+02:00
UWAGA ! UWAGA !!


Czas na reklamę inną niż wszystkie ! Jest to reklama nieprzewidywalna !
bo jest ona o... PTASIM MLECZKU!
Najwspanialsze ciasteczka pod słońcem!
Tylko z nimi poczujesz się jak w niebie !
Poszybujesz wysoko z chmurami i poczujesz ten wspaniały , delikatny , puszysty smak ! Teraz odmienione PTASIE MLECZKO ,iż o smaku truskawki !
Poczujesz się jak w lecie ! Tak , to ten smak ! Polecam !
Kup teraz za 50 % ceny ! Śpiesz się za chwilę może być za późno !
6 4 6
2010-04-15T18:49:02+02:00
Ptasie mleczko - rozpływająca się w ustach piankowa konsystencja w mlecznej czekoladzie. Mięciutka w środku, krucha na wierzchu. Jesteś zmęczona po całym dniu pracy czy szkoły? Sięgnij po ten idealny smakołyk! Nadaje się do wszystkiego, dla gości, na przekąskę, do kawy i na poprawę humoru! Ptasie mleczko, robione tajnym przepisem Wedla, jest idealne!
Uwaga, niebywała promocja! +40% tylko za 12,99zł w dniach 25-26 kwietnia w sieci sklepów Lidl!

Mleczko, Ptasie mleczko. Choć przez chwilę poczuj się w 7 niebie!


[proszę o naj odp. :)]
12 4 12