Odpowiedzi

2010-04-15T18:46:59+02:00
Jezu dzieki ci za nasza ziebie i ma ojczyzne...jestesm malym patryjotom i bede o nia dbal niepozwole by inni wysmiewali nas by nas krzywdzili tak jak kiedys niemiec plul namw twarz
1 5 1
2010-04-15T18:52:10+02:00
Moja Polska ukochana, za którą cierpiałem,
Stała się dla mnie ziemią obiecaną,
ziemią na której ginęli ludzie,
jest miejscem za którym tęsknić będę,
jej warto życie poświęcić. Amen.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:24:25+02:00
Panie Boże Wszechmocny!

Módl się za polske aby wszystko dziło się dobrze , by była wolna nie w cudzych rękach szczególnie w tej smutnej i niemiłej chwili .Wspieraj nasz kraj i wiedz nas w trudnych chwilach.Amen!