Odpowiedzi

2009-11-05T15:19:37+01:00
Usychać z miłości - cierpieć z powodu rozstania z ukochaną osobą;
zaszczepić komuś miłość do czegoś - wpoić zamiłowanie, zainteresowanie czymś;
żyć miłością - być pochłoniętym, zaabsorbowanym wyłącznie uczuciem miłości, zajmować się tylko tym;
na miłość boską! - wzywam, proszę usilnie, ostrzegam (wykrzyknienie);
ranić czyjąś miłość - lekceważyć czyjeś uczucia, upokarzać kogoś w ten sposób;
17 4 17
2009-11-05T15:21:36+01:00

stara miłość nie rdzewieje
miłość platoniczna
wzbudzić w kimś miłość
miłość do grobowej deski
miłość za wszelką cenę
miłość od pierwszego wejrzenia
52 4 52
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:22:29+01:00
Gorąca miłość-namiętna, płomienna, żarliwa miłośc.
Miłość bliźniego-chrześcijańska miłośc, szacunek i życzliwość okazywana każdemu człowiekowi.
Platoniczna miłośc- uczucie oparte na związku duchowym.
Ślepa miłość- miłośc bezkrytyczna, głucha na cechy ujemne obiektu uczuć.

14 3 14