Odpowiedzi

2010-04-15T18:55:25+02:00
Np możesz zrobicz jeśli masz zdolnośći plastyczne Fryderyka z papiery i dalej wymyśl paa
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:00:32+02:00
Jka jak bym miała to przygotować to bym zrobiła tak przy karzdym slajdzie masz coś opisać dasz zdjęcie jego rodziny i napiszesz obk np tak a oto moja rodzina mama imie tata inie i moja starsza cyz młodsz siostra a poteem dom i żelazową wole i napszesz tak to moj dom i okoolica w której się wychowałem tu zaczołem grać i tak dejesz zdjęcie i obok coś piszesz w pierwszej osobie to ma wyglądać tak że on osobie mówi i przez te wszykie slakdy podkładsz jego utwory
jak coś nie rozumiesz to napisz ja i moje koleżanki tak zrobiłyśmy na akademie o janie pawle 2 wszystkim to się podobało moge ci przesłać jedno zdj jak to wyglądało
2010-04-15T19:25:12+02:00
WYkombinuj djęcia Chopina i teksty na jego temat...
przeplataj zdjęcia od najmłoszego do najstarszego pomiędzy nimi teksty i podkład muzyczny (np. utwór Chopina)