Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:37:16+01:00
1. P = (a+b)*h
2

8² - 6² = x²
64 - 36 = x²
x = 2√7 ( dwa pierwiastki z siedmiu )

P = ( 12 + 6) * 2√7
2

P = 18 √7 cm²

2.
2²+3² = x²
x = √13

x₂² = 6² + 3²
x₂ = 3√5

Ob. = (√13 *2) = (3√5*2) = 2√13 + 6√ 5


Na 100% dobrze, miałam to ostatnio na lekcji ;)
1 5 1
2009-11-05T15:49:26+01:00
1)
P= (a+b)*h*½
P= (12+6)*8*½= 18*8*½=18*4=72[cm²]

2)
ta figura to deltoid
P=d*f*½ gdzie d,f to przekątne deltoidu

d=8j
f=6j
P=6*8*½=24[jednostki²]
2009-11-05T15:55:03+01:00
Zad.1
P=(a+b)xh/2
a=6cm
b=12cm
h=<tutaj użyje twierdzenia pitagorasa>
h=a2+b2=c2
h=c2-b2=a2
h=64-36=28
h=5,2
P=(6+12)x5,2/2
P=18x5,2/2
P=93,6/2
P=46,8cm2