Odpowiedzi

2010-04-15T18:54:12+02:00
-nowoczesny sprzet
- maszyny rolnicze
-duza ilosc zwierzat
-ogromne pola uprawne
24 3 24
2010-04-15T18:55:37+02:00
-rolnictwo polskie jest ekologiczne, zdrowe, naturalne
-obowiązek opieki nad duza ilością zwierzętąt
-hałas zwierząt
-obowiązek zajmowania sie polem
- maszyny rolnicze
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:56:30+02:00
KORZYSTNE WARUNKI
- łagodny klimat( wystarczający okres wegetacyjny i ilośc opadów)
- przewaga terenów nizinnych
- gęsta siec rzeczna

MNIEJ SPRZYJAJĄCE WARUNKI
- znaczny odsetek pracujących w rolnictwie
- rozdrobnienie gospodarstw rolnych
- średni poziom chemizacji i mechanizacji
- zbyt niskie wykształcenie rolników
154 4 154