Odpowiedzi

2010-04-15T18:56:54+02:00
Hellow to oczywiste poniewarz jest tam bajkwy szcór itp jakby co to pisz paa
18 2 18
2010-04-15T18:57:31+02:00
Utwór jest bajką ponieważ szczur nie może mówić :D
15 2 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:35:05+02:00
Ten utwór jest bajką, ponieważ szczury nie mówią ludzkim głosem. Pisarz wymyślił sobię taką postać, więc jest to bajka, ponieważ ta postać jest nieprawdziwa(zmyślona).

Liczę na naj. :)
23 4 23