Odpowiedzi

2010-04-15T18:57:03+02:00
Goryl osiąga na stojąco wysokosć 1 m 80 cm a szumpans 1m 40 cm ile to centymetrów ? o ile przecietnie szympansy sa niższe od goryli

1m 80 cm=180 cm
1m 40 cm= 140 cm
180cm-140cm=40cm
2010-04-15T18:57:44+02:00
1.80m=180 cm
1.40=140 cm
!80-140=40 cm
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T18:58:44+02:00
1m80cm=180cm
1m40cm=140cm


aby obiczyc ile szymans jestnizszy od goryla nalezy odjąć 140cm-180cm=-40cm

-40 to dobra odpowiedz
1 5 1