Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:04:25+02:00
Kochani Rodzice!


Piszę do was ten list ponieważ chciałem wam bardzo serdecznie podziękować za to co mi daliście .Mianowicie był to chrzest . Teraz bardzo wiele dla mnie to znaczy ponieważ jestem katolikiem i praktykuje swoja wiarę. Dzięki temu sakramentowi mogłem poślubić moja wybrankę i być z nią szczęśliwy. Bardzo wam za to dziękuje . Nie zapomnę tego do końca życia.

Całuję i ściskam wasza córka .
8 3 8
2010-04-15T19:18:13+02:00
Kochani Rodzice.!

Chcę wam podziękować za dar życia ,który mi daliście i za wychowanie , którym nauczyliście mnie żyć .Przez wasz trud w moim wychowaniu i siłę napewno wyrosnę na inteligętną ,mądrą i przyjazną osobę.

licze na naj.;***
10 3 10
2010-04-15T19:20:30+02:00
Kochana Mamo
Dziś wielką wdzięczność czuję
i z serca Ci dziękuję.
Za dane mi życie i wychowanie,
za Twoje o mnie starania,
za trud, za pracę, za poświęcenie,
noce nieprzespane i Twoje zmęczenie.
Za każdy dzień życia codziennego,
za smak chleba powszedniego.
Za wiedzę, tornister, książki i pieluszki
i za każdy dzień dzieciństwa miluśki.
Za łzy szczęścia, smutku i radości
i za każdy dzień życia w rodzinnej miłości.

Kochany Tato
Byłeś ze mną od początku,
wzrastałem na Twoich oczach,
przy Tobie stawiałem pierwsze kroki
oraz wypowiadałem pierwsze słowa,
opiekowałeś się mną,
uczyłeś, wychowywałeś,
by w końcu wprowadzić mnie
w dorosłe życie...

Drodzy rodzice dziękuje Wam obojga za miłosć, troskę, wiedzę oraz wartości życiowe jakie mi przekazaliscie, dziękuje za to,że dzięki Wam jestem dzisiaj człowiekiem takim a nie innym, dziękuję za ukazanie mi dobra i zła za wskazanie prawidłowej drogi w życiu. Dziękuje wam również za wsparcie w trudnych chwilach, za cierpliwość Waszą i bezinteresowna pomoc w każdym momencie mego życia, dziękuje wam za wszystko to co mi ofiarowaliście za wasza bezgraniczna miłość i przede wszystkim za to że jesteście !!!
Kocham Was
............
12 4 12