Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:05:32+02:00
Moi rodzice wyjeżdżają do słonecznego Kołobrzegu. Szczęśliwi podróżni wsiadają do pociągu osobowego. Długi pociąg ociężale ruszył w stronę Pomorza. Szczupły konduktor sprawdza nasze bilety.
2 2 2
2010-04-15T19:12:12+02:00
Moi rodzice szybko i niespodziewanie wyjeżdżają.
Zmęczeni podróżni wolno, niechętnie wsiadają.
Ogromny pociąg szybko i niespodziewanie ruszył.
Sympatyczny konduktor dokładnie i sprawnie sprawdza.

1 5 1