Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:31:50+01:00
Wyraź masę w kilogramach
2 dag- 0,02kg
1200g- 1,2 kg
400g- 0,4kg
150dag- 1,5kg
5000mg- 0,005 kg
4t- 4000 kg

Wyraź ciężar w niutonach:
0,4 kN- 400 N
0,2 MN- 200000 N
2 kN- 2000 N
0,05 MN- 50000 N
125 4 125
2009-11-05T15:34:07+01:00
2 dag-0,02kg
1200g-1,2 kg
400g- 0,4 kg
150dag- 1,5 kg
5000mg-0,005 kg
4t- 4000 kg



0,4 kN-400 n
0,2 MN- 200000 n
2 kN-2000 n
0,05 MN-50000 n
40 4 40
2009-11-05T21:34:46+01:00
2dag = 0,02 kg
1200g = 1,2 kg
400g = 0,4kg
150dag = 1,5 kg
5000mg = 0,005 kg
4t = 4000kg

0,4kN = 400N
0,2MN = 200000N
2kN = 2000N
0,05MN = 50000N
36 4 36