Odpowiedzi

2009-11-05T15:26:46+01:00
Należy do jedorodnych.Amożna rozdzielić za pomocą destylacji:)))
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:32:38+01:00
Naturalna mieszanina węglowodorów parafinowych (alkany).

Głównym procesem odbywającym się w rafineriach, który powoduje wydzielenie różnych składników z ropy naftowej jest tzw. destylacja frakcyjna lub rektyfikacja. Ropa naftowa jest ogrzewana, a ulatniające się pary są rozdzielane według temperatury wrzenia i skraplane w specjalnych zbiornikach. Powstałe produkty, zwane destylatami, są podstawą do dalszej obróbki w wyniku której otrzymujemy chemikalia, detergenty, woski, kleje oraz farby.
5 3 5
2009-11-05T15:51:07+01:00
Zaliczamy do mieszanin jednorodnych , a można ją rozdzielić za pomoca destylacji
2 5 2