Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:10:23+02:00
Szariat-prawo Islamu
Kalifowie-przywódcy muzułmańscy
5 filarów islamu:
1.publiczne wyznawanie wiary
2.post w miesiącu ramadan
3.modlitwa 5 razy dziennie
4.jałmużna czyli świadczenie pomocy ubogim
5.pielgrzymka do Mekki przynajmniej raz w życiu
2 4 2
2010-04-15T19:11:54+02:00
1. Kalifowie - (arab. „zastpcy“, „następcy“), następcy Mahometa jako władcy świeccy. Zadaniem k. była obrona religji i rządy nad światem, bez mieszania się w sprawy dogmatyczne

2.Wyznanie wiary (Oświadczam, że nie ma boga prócz Allaha, a Mahomet (Muhammad) jest Jego prorokiem )
Modlitwa
Jałmużna
Post
Pielgrzymka do Mekki

3.Meczet w Bohonikach
Meczet w Gdańsku
Meczet w Kruszynianach
Meczet w Warszawie