Piotr otrzymał w prezencie na urodziny 150zł i stwierdził ze rozpocznie systematyczne oszczędzanie. Każdego miesiąca będzie odkładał 10 zł ze swego kieszonkowego.Który wzór opisuje ilość zaoszczędzonych pieniędzy y złotych w zależności od czasu oszczędzania x wyrażonego w miesiącach:
a)y=10x b)y=150+10x c)x=150+10y d) y=150x+10

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:27:14+01:00
2009-11-05T15:27:06+01:00
2009-11-05T15:45:24+01:00