Prawda czy fałsz.

Diament to najcenniejsza skała występująca w skorupie ziemskiej. -
Marmur powstaje z przeobrażenia skał wapiennych. -
Węgiel kamienny powstał z nagromadzonych na dnie zbiornika morskiego szkieletów i muszli skorupiaków.-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:12:35+02:00
Diament to najcenniejsza skała występująca w skorupie ziemskiej. - Prawda
Marmur powstaje z przeobrażenia skał wapiennych. - fAłsz powstaje ze skał węglanowych,
Węgiel kamienny powstał z nagromadzonych na dnie zbiornika morskiego szkieletów i muszli skorupiaków.- fałsz
10 4 10
2010-04-15T19:12:58+02:00
1- prawda
2-fałsz
3-fałsz
12 3 12