Odpowiedzi

2010-04-15T19:08:56+02:00
Samolot Lecha Kaczyńskiego Tu 154 rozbił się na lotnisku wojskowym Siewiernyj ok. godz. 8.56. Nikt nie przeżył katastrofy. Na pokładzie było 96 osób, w tym wielu posłów, senatorów, dostojników kościelnych, wojskowych, kombatantów, członków rodzin katyńskich. W Polsce ogłoszono tygodniową żałobę narodową.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:09:51+02:00
Katyń jest to wieś w Rosji, w rejonie Smoleńska. Znajduje się tam Polski Cmentarz Wojenny. Znajduje się tam Las katyński, w którym w 1940 roku doszło do zbrodni katyńskiej na internowanych polskich oficerach. :)

Mam nadzieje że pomogłam !:)
2 5 2