Odpowiedzi

2009-11-05T15:30:06+01:00
Wybrałem ten temat, ponieważ jest to poważna sprawa. Przypadki świńskiej grypy są już w Polsce.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-05T15:31:51+01:00
Wybrałam ten temat ponieważ w zaistniałych okolicznościach jest on bardzo przydatny.Wszyscy obawiamy sie wirusa lecz tak na prawdę niewiele o nim wiemy.Zamiast sie bać powinniśmy sie należycie przygotować do walki z wirusem.przypadki świńskiej grypy są już znane w Polsce.
2 3 2
2009-11-05T16:37:16+01:00
Wybralam ten temat, ponieważ według mnie świńska grypa to bardzo poważna choroba, zwłaszcza że umarło już na nią bardzo dużo osób. Najbardziej przeraza mnie to, że dotarła już do Polski i zagraża nam, Polakom. A minister zdrowia Ewa Kopacz nie dała na zezwolenie kupna szczepionek przeciw tej grypie. Podając przyczyny wymieniła m.in. że żadna firma produkująca te szczepionki nie jest w stanie ocenić czy te szczepionki są skuteczne... A co jesli te szczepionki mogą uratować ludziom życie? Lepiej zarezykować niż się poddać i czekać na to aż sie zachoruje i umrze...
2 5 2