U nas w szkole pani organizuje mam talent..taki mini..I ja chce cos zaspiewac tylko nie wiem kompletnie co!? Podajcie mi tytuly piosenek tylko duzo ma byc tych piosenek..Takich fajnych a nie takich z głupim tekstem....Takie z ktorymi miala bym szanse zajac jakies miejsce...;/Podaaaaajcie jakies tytułyy tylko takich co sie naDAJAA!...
dZIEKUJE Z GORYY..!...::D:D:D:D

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:16:31+02:00
E. Farna- "Modelka"
E. Farna- "Tam, gdzie nie ma już dróg"
E. Farna- "Oto ja"
E. Farna- "Tam, gdzie ty"
S. Strunin- "To nic, kiedy płyną łzy"
B. Kozidrak- "Rzeka marzeń"
U96, Scooter, E-Rotic, Masterboy - Love Message
Vanessa Paradise - Joe Le Taxi
Blue System - Laila
Blue System - Only with you
bushman - No One Else
Captain Hollywood Project - We\'re Flying High
2 Brothers on the 4th floor - Never alone
Desireless - Voyage voyage
Jon Secada - Just another day
Masterboy - Mister Feeling
Masterboy - Show me Colours
Mc. Sar & Real McCoy - Another Night
Mr. Big - To Be With You
Paradisio - Bailando
Regina - Day by day.
Popsie - Latino lover
savage - only you
Solid Base - Love
Solid base - The right way
U96 - Love Sees No Colour
Heath hunter - Revolution in paradise
Nana - One Second
Mr. President - I give you my heart
Pandera - In my dreams
La Bouche & Melanie Thornton - SOS
Corona - The Summer Is Magic
młode wilki , zodiak , dwa serca, jeszcze raz , zaczaroana , niepotrzebni , dżaga , otwórz oczy , zostań , pokaż mi , miliony monet , powiedz czemu trudno tak , kiedy znajdziemy się na zakręcie , mijamy się , świr , nie będzie niczego , bądź sobą , mordo ty moja , wampir , agnieszka , narcyz , pokaż jak się kręcisz itd .
2010-04-15T19:16:53+02:00
Jeżeli umiesz ładnie śpiewać to proponuje :
Kasia Wilk - Do kiedy jestem
Ewa Farna - Dmuchawce, latawce wiatr.
Doda - Dziękuję
Ewa Farna - Nie chce się bać ( ja zajęłam w śpiewaniu tej piosenki 2 miejsce)
Kasia Sawczuk - Tańczące Eurydyki
Doda - Nie daj się
Ewa Farna - Już dorośnij
Ewa Farna - Nie będziesz sam
Jula & Magda - Straciłam
Gosia Andrzejewicz - Wanilia lub zabierz mnie
Alicja Boratyń - Nie pytaj mnie
Ewa Farna - Black or white
Ewa Farna - La la laj
Ewa Farna - Cicho
Cascada - Dangerous
Ewa Farna - Tam gdzie ty
Ewa Farna - Tam gdzie nie ma już dróg
Smerfy - Titanic ( po polsku )
Ewa Farna - Ogień we mnie
Ewa Farna - S.O.S. pomocy!
Edyta Górniak - List
Edyta Górniak - Nie proszę o więcej
Kasia Popowska - Hallelujah
Ke$ha - Tik tok
Doniu - Czuję że wygrywam
Doniu - Najszybszy w mieście
Miley Cyrus - Let's dance
Selena Gomez - Falling down
Mutya Buena - Real girl
Taylor Swift - You belong with me
Ewa Farna - Modelka
Justin Bieber - Baby
Justin Bieber - One Time
Justin BIeber - One less lonely girl
Miley Cyrus - When I look at you
Selena Gomez - Magic
1 5 1
2010-04-15T19:17:52+02:00
Może z zagranicznych coś jak np. Justin Bieber - ,,Baby" lub "One Time". To zależy jaki rodzaj muzyki lubisz. Może Doda "Dżaga". Ala Boratyn "Nie pytaj mnie", Beyonce "Sweet Dreams".