Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:18:09+02:00
X - wiek aktualny córki
7x - wiek aktualny matki
x + 20 = wiek córki za 20 lat
7x + 20 - wiek matki za 20 lat

2(x + 20) = 7x + 20
2x + 40 = 7x + 20
5x = 20 /:5
x = 4

7x = 7×4 = 28

Odp: Pani aktualnie ma 28 lat.

Liczę na ----------The best---------- :)
1 5 1
2010-04-15T19:37:16+02:00
X - wiek córki
7x - wiek matki

7x+20=2(x+20)
7x+20=2x+40 /-2x
5x+20=40 /-20
5x=20 /:5
x=4

4*7=28

Pani ma 28 lat
1 5 1