Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-04-15T19:25:44+02:00
Ja to rozumiem ten w sposób:
Ta myśl ma nam przypominać o tym że do naszej śmierci co dzień jest coraz mniej czasu . co jest przestroga dla naszego zachowania przez co zachowujemy się dojrzalej.

Serdecznie pozdrawiam ..

miałam to 2 dni temu na lekcji pani pytała o co z tym chodzi ja tylko jej powiedziała i dostałam 6 ..!!!
22 3 22
2010-04-15T19:26:57+02:00
Według mnie chodzi tu o to, że przemijający czas jest tylko częścią naszego życia, po śmierci następuje nowe, wieczne życie. Wraz z uciekającym czasem zbliżamy się do wieczności.
10 3 10
2010-04-15T19:28:31+02:00
Czym robisz się starszy to jesteś bliżej śmierci, śmierć to brama do życia wiecznego czyli WIECZNOŚCI :)
9 3 9