Znacie jakąś stronę na której jest melodia tej piosenki :

Przybywaj piękna wiosno ,uroczy ześli maj , niech w koło kwiaty rosną , niech śpiew ożywia gaj . Na drzewach słońca siłą, zielony rozwiń liść.......
Tytuł:
''Tęsknota za wiosną " albo ''Przybywaj piękna wiosno''

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:29:19+02:00
Nie znam niestety nei znalazłam..ale nie szukałam tu :
teksty.org

poszukaj sobie :)

albo na tekstowo.pl

mam nadzieje ze chociaz troche pomogłam :)
1 5 1
2010-04-15T19:42:38+02:00
Jak znasz tytuł to youtube.pl ;)
Poszukaj na YouTube spiewaja tam dzieci nie pamiętam nazwy ,wpisz tytùł to co wyskoczy np przybywaj tam wiosno *_* Pomogłam ^_^