Odpowiedzi

2010-04-15T19:31:15+02:00
-Zmierzch- Stephanie Mayer
-Wampiry z morganville-Rachel Caine
-księżyc w nowiu- Stephanie Mayer
-Gorzej byc nie może- Katherine Parker
-Szalona Susie-Katherine Parker
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:49:18+02:00
Mam nadzieje że o to ci chodziło ;
1.Zmierzch Stephanie Meyer
2.Tam gdzie spadają anioły Dorota Terakowska
3.Igrzyska Śmierci Suzanne Collins
4.Miasto Kości Cassandra Clare
5.Miasto Popiołów Cassandra Clare
6.Zamek i klucz Sarah Dessen
7.Córka czarownic Dorota Terakowska
8.Wilk Miszczuk Katarzyna Berenika
9.Wilczyca Miszczuk Katarzyna Berenika
10.Pamiętnik księżniczki Meg Cabot
10 1 10
2010-04-15T19:56:57+02:00

1. Zmierzch - Stephanie Meyer

2. Klasa pani czajki - Małgorzata Karolina Piekarska

3. My dzieci z dworca zoo - Christiane F.

4. Pamiętniki Wampirów - L. J. Smith

5. Felix, Net i Nika oraz Trzecia Kuzynka - Rafał Kosik

6. Harry Potter i Zakon Feniksa - J. K. Rowling

7. Mroczny Sekret - Libba Bray

8. Naznaczona - P.C & Kristin Cast

9. Pamiętnik Księżniczki 1 - Meg Cabot

10. Dzika - Małgorzata Karolina Piekarska
7 1 7