Odpowiedzi

2010-04-15T19:29:03+02:00
Według mnie nie jest to gorsza wersja polszczyzny poniważ ludzie przez gware moga podkreslac swoje uczucia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-15T19:50:44+02:00
Według mnie gwara nie jest gorszą odmianą polszczyzny ponieważ jest to język zbliżony do tego jakim posługiwali się dawniej ludzie w Polsce.
Gwara w naszym kraju jest potrzebna, żeby nasza kultura językowa nie umarła.
Język którym się dzisiaj posługujemy, szczególnie młodzież jest gorszy niż ten którym powinniśmy się posługiwać.
Więc należy się zastanowić jaki styl języka stosowany w Polsce jest nieprawidłowy.